berättar om modell för en dag!

först fick vi köra till malmö , och gick till turning torso (:
vi åkte hiss upp till den tolfte våningen och kom till hallen.
sen kom dem och tog hand om oss och sa typ vad som skulle hända!
vi fick sitta och vänta i ett slags rum i ca 1h , men det var mysigt :)
sen sa dem våra namn och då fick vi sitta i en stol så sminkade dem oss,
och fixade till våra hår. sen sa dem till oss att vi skulle vänta ett tag.
så vi satte oss och väntade i ca en halv timme!
sen kallade dem på oss igen och vi fick gå in i studion och byta om!
sen gick vi ut och fick instruktioner om vad vi skulle göra och sånt.
när vi hade fått det, så tog vi bilderna. hon sa hur vi skulle posa,
så det var inte så spänt och svårt ! :)
efter det så fick vi gå och sätta oss igen och väntade i 40 min,
efter 40 min kallade dem in oss och vi fick välja ut bilder :)
sen satte vi oss och väntade igen!
sen kom han med skivan och så åkte vi hem :)

jag har fått dem andra två bilderna, men den ena blev riktigt ful tycker jag,
så ni får bara se den ena (aa§


Kommentarer
Postat av: Rebecca

åh så fiin!

saknar dig massor !§

2009-12-18 @ 23:35:16
Postat av: ebba ❤

Du är bara så sööt felicia ❤



du e verkligen the one and only sötaste felicia ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

STÖRSTA SÖTNOWZEN❤

2009-12-20 @ 21:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0