dålig uppdatering :(

sry för dålig uppdatering, men jag är väldigt sjuk :(
men dem senaste tre dagarna har jag varit barnvakt.
jojo, kul ! ;)

men är snart klar med julklapparna och det är bra :D
har kvar till:

mamma - 100 kr
pappa & carolina - 100 kr
julle - 699 kr


som ni ser, så kostar allt sammanlagt ca 900 , och jag har bara 350 ;$$$$
men just nu är jag barnvakt och jag ska få 350 , och kanske lite mer tror jag !
eller, det var vad carolina sa iaf! :) och desutom fick jag inte pengar från förra gången heller,
så det ska nog gå perfekt ihop och kanske får jag mer pengar än vad jag behöver ! :D

GOLD DIGGAH !:D:D:D:

nej, men typ iaf  ! ;$$$$


btw,

felicia är bäst i hela världen och det är bara såååå coooolt ! :)

thihihi,  puss ;°

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0