home bitches ♥

skulle lagt in denna igår, men han inte !

zup ? :D <3

själv är man HYYYYPÅÅÅEEER ! xd
felicia goes that cool way you know !

just nu har jag kommit hem ifrån hannahs ridning med hannah&steffii ! :)
denna gången skämde jag faktist inte ut mig så mycket , inget alls faktist !
trorjag ! (a

men bilder? , visstvisst ! :D <3
tillochmed ett videoinlägg om jag lär mig hur man lägger in dem ? ;$$$$$



sne bild, men det är iaf hannah som rider på söta roy ! :D



steffi som ska leka bra på att läsa, den tråkiga jävlen som jag älskar ! :)



bild från förra gången jag och steffi kollade på hannahs ridning, då steffi precis hade testat rida för sista gången och var sån extremt stollt, men nu efter andra gången så var hon en sån mes som inte vågade någonting xd var bara tvungen att säga deet, ;$$$$



snygga steffi & fula mejj förra veckan ! :)<3



en till bild från förra veckan, älskardejj steffi ! :)§



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0