lagg data !

hej bloggen!

skulle egentligen skriva innan, men datorn typ, lagga som fan :o
så det gick inte ;(

men inatt sov jag inget alls, eftersom att jag vägrade eftersom att en sak hade hänt.
något med älskade storebror&pappa. så jag sov inte tills dem kom hem typ !
då kom dem vid 10-11 så orkade jag inte somna om , för att jag va tvungen å krama dem (aa)

sen gick pappa och sov och min storebror gick hem.
så jag lagade mat , dushade och gick hem till mamma ! :)

mamma kom inte förens efter en halv timme, men då iaf lagade vi vårt vardagsrum,
som vi skulle ge julle i julklapp ! :)

så fixade vi det och sedan pregade vi ner den i vår lilla lilla bil!
den fick knappt plats så jag fick sitta i bagachluckan och hålla den!

när vi kom till min bror så gick vi upp i hans lägenhet.
han var inte hemma så vi bara satte in bordet och sen körde till stan!

där köppte jag min julklapp till storebror, ett tv spel för 700 och till hans flickvän.
ett par örhänge ! :)

sen körde vi till julles pizzeria och lämnade presenterna!
han blev så sjukt glad assååe ! :)

sen fick jag göra min egen pizza ! ;$$$$
den blev faktist skit god :oooo §§§

jaja, ska snacka med min nya flickvän louise i skype!

JAG ÄLSKAR DIG LOUISE ! :d:d:d:D

pussalla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0