PARADISE HOTEL!

förlåt för en dålig uppdatering, men har haft så mkt att göra.

iaf.

PARADISE HOTEL!
jag sitter och kollar på tv6 play, på paradise hotell.
öch jag har såklart hittat mina nya favoriter !
jackie & stefan !
men sen kommer det till han jag hatar,
SOM FAN!
andreas!
en riktig wnb brat från göteborg!?
sjukt , ellerhur?
nej , men asså i början tyckte jag att det var synd om han.
youknow, ingen valde han och en massa sånt piss.
men nu så försöker han ta över hela hotellet och är helt cp !
men är bara på program 4 så vi får se vad som händer (a
senså hatar jag cimon också!
falsk, ful & bill gates wnb.
kan dem inte bara skaffa sig ett liv?
aja , hejdå sålänge !

 

 
och en bild på äcklet andreas ! :oo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0