dagendagen ! :)

hejsan babbes! <3
förlåt för att jag inte har hunnit skriva något på hela dagen,
men jag har inte hunnit , eftersom jag har haft fullt upp :D<3
men såhär såg min dag ut :d

SKOLA!
matte -
gick bra (y blev klar med två kapitel till . yesyes! :)

eng -
var ganska dryg. hände ingenting ! typ, bara tränade glosor!

projekt -
roligaste lektionen ever ! :o<3
har inte haft såhär roligt någonsin i skolan igenom hela holsta ! :o
film om det på youtube imorgon typ :D<3

LUNCH -
korvstroganof ;) helt okej!

spanska -
inget å säga. var inte riktigt med i lektionen! wemo!

Olweusråd -
askul :) §



det var skolan :D<3
& när jag kom hem, gick jag teh hannah ! :)
vi typ, fixade teh oss & sen mötte upp antonbabe på bussen§
var med han en liten stund och sen drog vi teh hannahs ridnign  ! :)
hon red sööööta roy §
dessutom träffade jag joanna & elin ! :) <3
elin var dum mot mig, fuck her !
men jag älskar henne ändåå! (aa§
sen hem!

hihi, mer inlägg sen ! :D
puss;'<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0