JÄVLA FITTOR!

JA, FÖRLÅT DÅ!?
MEN JAG ORKAR FÖRHELVETE INTE MER NU!

HORA, SLAPMA, LUDER, BITCH, FJORTIS, ÄCKEL, SVIN!

.                                                                                                       .                  
INGET AV DET HÄR STÄMMER PÅ MIG, SÅ SLUTA KALLA MIG DET!?

visst, jag kanske inte snygg, söt, smal, fin eller bra som alla andra.
men bara för det har ni absolut inte rätt att kalla mig det här!?
varför skulle ni , egentligen?

minsta lilla fel jag gör, och alla ska hacka på mig som fan!
men man orkar inte det, okej!?

Vaddå, mår ni bättre av att jag mår dåligt?
att trycka ner mitt självförtroende så jävla mycket,
så att man är osäker på dig själv och mår piss?
mår ni bättre av det? gör ni verkligen det?

gör ni det, så måste ni seriöst ha något allvarligt problem,
för det är inte normalt !
sök hjälp förhelvete, och skaffa ett liv,
istället för att förstöra mitt och trycka ner mig?

man märker på er, hur ni blir mer och mer osäkra på er själva.
att ni inte är nöjda med hur jävla fula ni är, och hur äckliga ni är!
det märker man , tro mig!
för ju mer ni blir osäkra, trycker ni ner andra!

så ta er osäkerhet och stoppa upp den i varandras rövar,
för det är det ända stället ni är välkommna på!

och stör inte mig en enda gång till,
för då jävlar, jag svär!

jag svär , jag kommer att slå er så hårt,
så att ni kommer att ångra att ni ens visste vad orden betydde!

fattat?
bra.

era äckliga svin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0