of marcus jönsson ! :d

Det var en gång en kille som hette muhammed alfadji!
När han var på en lektion i skolan, så sa läraren :
- ''va heter du?''
- ''jag heter muhammed alfadji'' svarade han.
- ''naj nu är du i sverige så du får heta martin svensson''. sa hon.
Sen när skolan var slut gick han hem och sa till sin mamma och pappa att han hette martin svensson.
Då smällde dem båda förelldrarna till honom.

nästa dag gick han till skolan och då frågade läraren:
- ''vad har hänt med dig?''.
- ''jag fick stryk av två turkar!'' svarade han!

HAHAHAHA , OMG!
FELICIAHUMOR TO THE FULLEST ! :)<3

aja, marcus sa att jag skulle skriva hans bdb & msn  :D
han är väldigt söt, så ni får iaf adda dem båda !

MSN:
[email protected]
BDB: Fr3tar-N

alla addar/bevakar/blivänn/kommenterar ! :)
& en fin bild på han också tycker jag ! :D



hihi, majcus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0