00:15 - Den sämsta veckan EVER.

Förutom prao'n & måndagen så är detta den sämsta veckan som någonsin har varit. Jag mår sjukt dåligt, det är som att jag inte kan stå upp utan att jag faller ihop så mycket jag skakar. Jag vet inte om det är värt att leva längre. Men skit samma.

Hur ser man ut när man är trött, osminkad, nergråten, ledsen och barnvakt?
Jo, såhär:




Hur dåligt jag än mår, så kan jag inte motstå att ge er dålig men bra komik (y)




Läskig bild, men palla bry sig. Ellehur?




Erkänn, jag ser ut som en värsta seriemördare :$ Fyfan va snygg man kan vara utan smink, eller vad tycker ni? Själv så tycker jag att jag ser ut som en blandning mellan en seriemördare och en luffare. Coolt va? Utseendet är inte allt btw ;)



En ganska gammal bild på mig och min lillebror. Typ, någon vecka gammal! Wer'e are so cute. Eller inte? HAAHA!



Jag är lite läskig.

Dagens nattoutfit:

Akon ''band'' tröja.
Jeansshorts.
(Ska ta av mig dem efter jag har publicerat inlägget)
Konstig, men skön keps.
Leggings.
NO BH!

niiiiiiiiiiiiiice!
Så är det en ''må dåligt dag''.

Asså, kan man stanna hemma från skolan om man mår dåligt? Jag menar, just nu darrar jag i benen. Kan inte ens ställa mig upp så att jag kan gå till toaletten. I am really kissig! Hjälp mig någon.

Antideperessiv Medecin eller självmord. Ja tack!
Men skit samma, nu får vi återgå till det tråkiga livet och leka lyckliga.

Godnatt och puss.

& Last thing.
Hif, KÄÄÄÄÄRA Helsingborgs if vann såklart över AIK idag. Med 1 - 0 bara, men det är ändå 2p extra och det diggar vi. Jag är ett extremt HIF-fan. Dör om dem inte vinner Allsvenskan. Men det gör dem, ELLERHUR! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0