03:29 - Still upwake!

helloow kära folk som är vakna såhär dags! :)

Först och främst vill jag bara visa er mitt allra första inlägg:

_____________________________________________________________
Ny blogg :* ♥

hej bloggläsare & älsklingar ;♥

nu har jag startat en ny blogg, för jag orkade inte med metrobloggen! :)
designen är fortfarande lite strulig, men det är klart snart ! :d § §
jag kanske ska börja videoblogga seriöst, eller vad tycker ni? :)
ska jag vara seriös, eller fortsätta med dem oseriösa filmerna? (:
kommentera på, för då blir jag glad ! :d§

& ja, jag har börjat blogga 943094204 gånger, och sen slutat!
men denna gången lovar jag att jag ska försöka fortsätta!
hihi, ha det bra! :)§§

2009-11-22 @ 23:40:37
__________________________________________________________________


Som ni märker, så vill jag säga att jag har blivit en mycket bättre bloggare under de här 5 månaderna, 15 dagarna, 3 timmarna och 30 minuterna. Ja, jag är cleaver!  
Men ja som sagt, min skrivkunskap har utvecklats! Ser ni alla oproffitionella och onödiga hjärtan jag gjorde då? Väldigt fult rent ut sagt! Tyvärr så har mitt kommamissbruk inte gått bort än, men jag jobbar på det!


Men det skulle jag egentligen inte säga just nu.
För det är nämligen så att en kille/gubbe/man har ringt mig tre gånger i natt vid tre tiden och lyckligtvis så var jag redan vaken då. Jag svarade fakiskt en gång, då jag hörde att någon ringde, men då uppgav han inget namn så jag klicka. Så du killen/gubben/mannen som ringde mig tre gånger inatt vid klockan tre, kommentera här och säg vem du var och vad du ville, eller skicka ett sms eller något! Tänk så skulle jag sovit? Villket jag egentligen borde göra nu, ska upp tidigt. I alla fall vid 11:20 så att jag hinner se reprisen av topmodel 10 som går på tv varje dag vid halv 4.

 

Och dessutom, kära bloggläsare så har jag tagit mod till mig i snart ett halvår att videoblogga och nu är det äntligen dags. Videoinlägg kanske kommer imorgon eller i över morgon. Villket för övrigt är då skolan börjar! Snälla någon, döda mig! Om inte en viss kille och hans ytterst jobbiga vänner (you know hwo) har vuxit upp så finner jag absolut ingen anledning att gå till det skitstället. Eller jo, vi har ju musik men det är en annan femma! Är det bara jag som tycker att jag har, inte bara kommamissbruk, utan även utropsteckenmissbruk! Se, ett till utropstecken! Nej, nu måste jag sluta med det och att blogga för dagen, eller tekniskt sätt natten. För jag är über trött! Jaja, nu har jag skrivit värsta romanen, jag tror nog ingen kommer att orka läsa detta nu!


Men aja, alla som sover. Ni får ha det bra och dö inte i skolan i över morgon. Eller , eftersom att klockan är snart halv 4 så blir det ju imorgon. Skit, nu babblar jag på igen! Jaja, kyss alla!
Och gå in på den myspacesidan jag la upp igår (Joppa (y)' ) Så gå in på den!
Kyss och Godnatt, på riktigt nu!

 

Hejdå!

 


& jag säger godnatt med denna ytterst trevliga bilden!
Villket jag för övrigt har som visningsbild på msn?
Okej, jag måste sluta med att säga hejdå, men fortsätta blogga!
Hejdå, för sista gången nu! Jag älskar er alla och tack för kommentarerna.
Följ mig på blogglovin' , då blir jag glad.

bloglovin



Kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0