AFF - HIF! Vem tror du vinner?

Hif såklart! Just nu står det 0 - 2, men det är bara första halvlek och man vet aldrig vad som kan hända när HIF kör på! :)

Jag måste bara säga, att jag så älskar HIF! ♥ Även om jag inte spelar fotboll behöver inte det betyda att jag inte ska älska det, för det gör jag och HIF är i mitt hjärta, yhä! ♥
Här har ni allsvenska Tabellen och så klart så leder Helsingborgs IF!



S =
Spelade matcher
V = Vunna matcher
O = Oavgjorda matcher
F = Förlorade matcher

GM-IM= Gjorda Mål - Insläppta mål
D = Differens
P = Poäng
HEJA HIF! haha, okej chill :)


Idag va skolan trög, men musiken och rasterna var kul. Kingout på varje rast är kanske lite mellanstadiet, men det är så sjukt kul, så vem bryr sig lixsom? Efter skolan så har jag delat ut reklam och tjänat sammanlagt 150kr med Nikita. Det har varit väldigt roligt och eftersom att vi har åkt igenom hela Hittarp med inlines plus åkt uppför en lång backe (Serpentinbacken, Laröd/Hittarp folk vet vilken jag menar) så är det dagens jogging runda. Vi åkte inlines i 13km samanlagt ungefär. Det är äkta skills! Uppförsbacken var 900m. (Eniro vägbeskrivning rita&mät!) Det var dagens workout! (:

Imorgon blir det stan & dans med Nikita! StreetJazz, yes (y) Måste verkligen köpa något, har ju inte gjort det på sjukt länge!

Tagga, Tagga fredag! Längtar som fan. Larödtjejerna ska återförenas, yaaay! Längtar AB, Haha! Sen nästa fredag så blir det lön! Oh, yeees! Jag vet inte riktigt hur mycket vi ska få var, men ca 400 - 500 kr var. Fan va nice!

Nu får vi hålla tummarna för HIF! Inte för att det behövs, för att dem äger ut ÅFF. Dem ligger typ, längst ner i serien och har inte gjort ett enda mål. Jag älskar HIF. Nu ska jag återgå till Anna Anka Söker Assistent! Skriver kanske sen, men om inte Puss och Godnatt, hörs imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0