AJAJAJ STACKARS HAND :O

Hej bloggen!
jag sitter här och dör just nu eftersom att vi hade teknik i skolan och jag brände mig på löddgrejen, eftersom att jag tog i fel ende. :( Fyf*n vad det bränns och jag håller på att dö.

Iaf, skolan idag var väll helt okej. Började med idrott sen matte. Procent, blä! Sen hade vi skapa film och vi är klara med våra danssteg till beat it, så vi ska börja spela nästa vecka. Sen hade vi teknik och ja. Det gick inte så bra, ellerhur?

Nu väntar jag på att Nikita ska komma hem till mig, för hon är sjukt seg. Sen ska vi ta bussen in till stan. Men jag är inte färdigfixad, hehe :$ Så när hon kommer hit så kommer jag fortfarande sitta i BH och Mjukisbyxor. Haha på mig.

I stan ska vi först shoppa och sånt, sen ska vi dansa och lära oss en massa nya steg. Jippie. Sen ikväll är det VAMPIRE DIARIES! FYF*N VAD JAG LÄNGTAR! inte för att jag har sätt förra avsnittet än, men det får jag göra på tv6play precis när jag kommer hem. Snacka om att jag kommer att ha popcorn och läsk redo. Yesyes!



läskig bild på mig, jag vet :$


pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0