AKUT INLÄGG!

Jag vet , jag sa godnatt typ. Men detta var akut!
Jag har 2 dåliga saker att säga och en bra!
Vi börjar med den bra!

 

Visst är det härligt att ligga ner i en säng och käka popcorn och titta på sin favoritserie! Så sjukt underbart. Det gör jag just nu och desperate housewive har verkligen fått tillbaka att det är en bra serie. För ett tagsen började det spåra ut och va tråkigt, men det är sjuuuukt bra nu! Damn, jag ser happyface ut :)



min näsa är cp, men what ever!

visst är Danny från Desperate HouseWive så sjukt snygg?



muuuuuuuuuuuums ! ;$$$$$

DÅLIGT:

Jag blir så sjukt sur på våra lärare! Mattediagnos, Matteprov, Bildprov, Spanska gloser, Engelska läxa, MatteBeting och Fysik. PALLA! 7 läxor/prov på typ, 1,5 vecka. Det blir en läxa/prov per dag och palla liksom? Bara för att Janne och Jonas inte har något liv hemma hos dem, så behöver inte det betyda att vi ska få en massa läxor så att vi också måste stanna hemma och plugga. FUCK skolan. Hatar det.

____________________________________________________________________________________________

& en sak till. Visst är det störigt med folk som blir sura på en och inte säger varför? Det är så sjukt omoget. Eller så säger dem att folk har sagt till dem att man har snackat skit om dem, men sen så säger dem inte vem?  Så blir dem fettfett sura och ba: Du har snackar skit om mig, fyfan vad taskigt! Så frågar man: Vem sa det? Det får jag inte säga! Men vi är inte vänner längre! Men istället för att dampa så red ut det på ett moget sätt istället. Väx upp.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Karoline

Kan inte du ge tips på hur man får en bra blogg?

Mvh,

Karoline.

2010-04-14 @ 20:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0