APRIL APRIL ! :)

tja! Nu har jag ätit frukost och kommit på
ca 5 st med ''jag ska flytta'' april april skämt!
INTRESSANT!

nej, men jag har hittat en del bilder ifrån en rolig nyårsafton. :)
med Frida, Marwin, Gustaf, Olivia och lite Michelle och Ludvig!



Haha, en sexig bild på mig innan vi gick ut :)




Frida, bästa vän! Då, Nu och Förevigt ! :)




Marwin, kära broder ! :) Hehe, igga mitt hår :)





Frida och Olivia, yhää !




Jag älskar dig Olivia ! §
Notera Smällarna, har hälften kvar ! :)





HAHAHAHHAAHA ! vi var inte berädda på bilden ! :d
Kärlek är hett ! :D









hehe, vi är coooola ! :)






BÄSTAVÄN§



sweetness :)



ROCK ON ! eller vad det nu va dom sa ! :)



sexxxxiiiigt !? eller inte ! :)



haha, fint ? :)



tjabba tjena hallå? vem säger så ? :)



gustaf och marwin ! :)



sista bilden och F-A-I-L  ! :)


kommentera gärna dessa ''fina bilderna'' :)
kyss !


Kommentarer
Postat av: olivia:D

hahahah, omg så snygg jag var på en bild ahahah! :D<33

jag älskar dig mer! <3<3

2010-04-01 @ 14:06:32
URL: http://oliviiaa-s.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0