Damn, a sexy duck. It's a sexy duck. DAMN DUCK!

Hejsan alla sötnosar! :)
Hoppas att ni enjoyd mina tips till en bra blogg.


Idag var skolan ganska chill faktiskt!
Den började med en sjuuuukt rolig idrott där man först skulle under en minut få ut alla bollar i sitt ''bo'' och kasta över dem till ett annat lag. Svårt att förklara, men det var kul. Sen hade vi paintball utan paint. Sjukt roligt, jag lovar. Först satte vi ut en massa plintar och mattor som man kunde gömma sig bakom. Sen skulle man kasta bollar på  det andra laget osv. Vårt lag vann alla typ 5 gångerna, för att vi är så jävla bra! Sen spelade vi en annorlunda typ av dogeball. Men orka berätta. Sen hade vi mattediagnos. 14/18 bitches! Jag blev nöjd med resultatet, för medlet i klassen var typ 11 så ganska bra var det i alla fall. Sen hade vi filmskapande, så Jag, Ebba och Amanda Domsten ska göra musikvideor till fyra olika låtar. Beat it, Bom Bom Pow, Beautiful girls och poker face. Våra ideer är sjukt bra.

Efter skolan va jag med Nikita, Karin och Kristin.
Vi finslipade våra uppträdanden som vi ska visa upp på Fridas grej men det gick inte så bra. Men det får gå bättre imorgon in the last minute, vi får verkligen hoppas på att det kommer att gå bra.
Efter det åkte jag och Nikita in till stan för att dansa. Vi lärde oss resten av stegen till Beat it och jag suger. Hehe. Jag köpte en del saker på gina också. Är inte så 100% nöjd med mina köp, men det var billigt. Bild i nästa inlägg.

Ikväll blir det Duscha, Städa rummet, plugga och tv. Hur fan ska det gå? Fråga inte mig. Måste gå vidare till rummet. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0