En sjuuuuuukt rolig dag ! :o

Tack frida älskling, för en uuuunderbaaar dag!
Vi kollade ju upp prao som ni läste där under.
Först gick vi till Mc , men dom ba: Nej, vi tar bara emot 16+. BLÄÄ PÅ DEM! Sen gick vi till GinaTricot, men dem ba: Vi tar inte emot folk som bara ska praoa i en dag. Samma sak sa H&M. Så vi gick till plan D men dem hade bara plats för en, så vi ville inte. Så vi tog bussen till Maxi och däääär fick vi prao! :) Vi kommer att få sånna, röda skjortor. Fett coolt! Så här kommer vi att se ut:




Såhär kommer vi att se ut som sagt och så jäääävla coola vi är, ellerhur? :o Hahaha, onsdagen den 28 Maj. Klockan 09:00 - 15:00! ALLA MÅSTE KOMMA OCH SE VÅRA COOOOLA OUTFITS! HAHAHAHHA! Vi är verkligen sjukt coola och vi ska vinna pris för världens bästa praktikanter! Inte för att det finns något sånt, men nu finns det och det har jag bestämt! :) Ni kan nu kalla oss: Maxi Frida & Maxi Felicia!

 

Sen har jag och Frida blivit lite Gul Bil Leken kära! Ja, vi är besatta. Det är så sjukt roligt och Frida äger ut mig i det men jag är ändå så mycket bättre än henne, eller vad säger ni? ;) Cheka villken kul bild jag gjorde på oss när vi kör gul bil.



btw, alla läsare. Visst är det en gul bil? :o
Frida säger att det inte är det, men det är klart som fan en solklar gul bil! Så ät pölse Frida, för det är faktiskt en gul bil och dem 10 onda straffslagen ska jag slå tillbaka! Haha, skit samma. Jag älskar henne ändå! Bästa vänner föralltid, ellerhur!

Ikväll - Tisdag Blir det värsta underbara tv kvällen på tv. Biggest Loser (Min älskling åkte ut! :|) Dating in The dark, Desperate Housewive, CougerTown och sen Christine. Kan det bli bättre med choklad och popcorn och dessa underbara tvprogram? :) Jag har lovat anton att sluta äta godis, så ikväll blir det sista godisbiten på länge! (Undantag på Fridas GNO!)


imorgon blir det reklam utdelning i Hittarp med nikita, samtidigt som vi ska göra klart dansen till Fridas tjejmiddag typ på fredag. TAGGA, TAGGA, TAGGA SOM FFAN! Ha det bra, så hörs vi imorgon bitti tror jag. Älskar er , puss!



Dagens outfit:
Oddmolly linne, bas linne och leggnings.
Nothing Special!

 


ledsen för att jag ser pattlös ut på bilden, :$$


Kommentarer
Postat av: Maxxiifrida.. :D

AHAHAHHAA fan vad heta bilder??

vi kommer äga på MAxi, afan att vi kommmer. :D

Men du hallå? Vaddå det är en gul bil jag menade dom grööna bilarna du trodde var gula! :@@@@@@@@@@@

HAHA tack för dagen älsklliing!

Jga älskar dig bästaänn!

2010-04-13 @ 20:57:15
URL: http://fridamatilda.devote.se
Postat av: Anonym

BIlen är guldig :P

2010-04-17 @ 20:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0