ENSISTASAK'

Jag vet jag ska godnatt innan.
Men jag kom på att tänka på en sak.

Tänk er. Om man gör ett misstag, utan att man vet att det är ett misstag förens det är för sent. Då finns det ingen möjlighet alls att göra något åt saken. Som nu tillexempel. Killen jag bryr mig mest om i hela svergie mår sjukt dåligt pga mig. Så sjukt sjukt dumt av mig. Jag kommer att ångra detta i resten av mitt liv. Du vet vem du är och ser du detta så måste jag säga förlåt. Som jag sa till dig innan: Ett förlåt gör inte saken bättre. Men många vännskaper blev förstörda denna dåliga dag och allting är mitt fel. Jag ångrar allt jag har gjort. Är sjukt ledsen. Jag svär på allt, jag ska fixa det imorgon. Låt mig bara tänka klart. Jag lämnar inte denna jord förens du mår bra och det ska jag se till att du gör. För att jag älskar dig.





Jag förstår om du aldrig kommer att prata med mig igen och du kommer säkert inte att förlåta mig. Men jag kommer alltid att älska dig och jag är fortfarande kär i dig. Förlåt x100000, jag lovar att jag fixar till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0