Feliciaofsweden Hissar & Dissar

Det var ett tagsen nu, så jag tycker att det är dags igen ! :)



Jesse Mccartney

Urgullig Artist med det sötaste utseendet och rösten är helt underbar!
Beautiful Soul. wonderful!



Vampire Diraies

JAG ÄLSKAR DET! Stefans kamp om att bli av med onda Damond och få den han älskar, Elena. Dessutom är Stefan och Damond är vampyrer. Finns det något sexigare än vampyrer? Japp, Damnond! HETHETHET!
Torsdagar 20:00 ; 6an - Repris: Fredagar 18:00 ; 6an.

 

Gulliga Kommentarer

Alla söta personer som skickar pm på bdb och kommenterar snälla saker om min blogg och mig! ;) Så snälla och fina allihopa! Tack för stödet och kommentarerna!


inte för att man ser så mycket vad det står, men tackar! :)

 

 

 

 



Justin Bieber

Förlåt alla Bieber-fans men han är bara för mycket. Hans låtar är så uttjatade. Hallåå? Han har varit känd i typ 2-3 år nu. Lixsom God Morgon? xd Jag älskade han och var såld på han för hur länge sen som helst, men nu är det bara bläääh. Visst han kan sjunga, men vänta tills han kommer in i målbrottet. Då sjunger han inte lika gulligt kan jag säga! Det är inte långt kvar tills dess!



Falska vänner/Mullvader.

Vänner som bara bryr sig för att veta eller för att kunna sprida allt vidare är nog det värsta jag vet. Men seriöst, man litar på någon och så talar man ut. Men det man får tillbaka är antingen några falska Jag finns alltid för dig eller i värsta fall ett skratt, hemskt. Igenom åren så har jag lärt mig att inte lita på någon alls, förens du är 100% säker på att det är något att lita på. Lita inte på vem som helst, för man vet aldrig när man har en mullvad nära sig förens allt är försent!




Regn.

Ja, vad ska man säga? Regn är det värsta som finns, till och med värre än snö. Snö kan man ju skotta bort, men regnet är alltid kvar och kan pajja en hel sommar. & Osynliga vattenpölar. Egentligen är dem inte onsynliga, men man ser ju inte dem och sen prutt så är man genomblöt till fötterna. Ush!

 

 

Det var denna hiss&diss! Toppen (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0