Fittan som ringde mig i natt, läs noga!

Jonas 15 från malmö.
Jaja, in my as att det är så du heter.

 

Jag känner igen din röst, jag vet precis vem du är, så spela inte. Om du ska förolämpa mig och säga att jag är ful som ett jävla as och att jag är fet och allt vad du sa så ska du veta en sak: För det första, ska du säga någonting, använd ditt riktiga namn. Kom inte här och säg något annat namn, för det är fan så sjukt omoget. Sen drar du upp saker som är jävligt kännslosamma om min familj. Det har förhelvete inte du med att göra! Det som händer i mitt liv är mina grejer. Sköt ditt eget och lämna mig ifred. Jag vet att jag är ful, fet och allt du nu sa, men jag tar inte åt mig från en feg pussy som du. När du kan nämna ditt eget namn så ring igen utan dolt nummer och kalla mig de sakerna igen och stå för vad du tycker mig.. Jag kan banta och sånt, men att vara så omogen som du och så sjuk i huvudet går inte att ändra på, så tyvärr jävla fitta. Du förblir lika ful, äcklig dum i huvudet som du alltid är. & den sidan du snackade om, som du skulle lägga upp samtalet på eller vafan det var. Duvet, det går att polisanmäla folk i det här landet, det borde du veta. Så nu, din jävla mes skriv ditt riktiga namn , även om jag vet vem du är. För jag tar fan inte åt från folk som du.


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-04-06 @ 12:34:43
Postat av: Amanda

fin blogg :)

2010-04-06 @ 12:45:50
Postat av: Jonas 15år ;D

HAHAHAHHA JAG SOM RINGDE IGÅR! HAHAHHAH OMG

2010-04-06 @ 20:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0