F*TTIGA BLÅMÄRKEN ! :@

Vaf*n ! Även om jag älskar gulbil-leken, regerstreringsnummer-leken och ring-leken eller vaf*n alla heter så är jag så piss på dem just nu! Men jag kommer alltid att älska dem. Hehe.

Kolla:



Det är min arm och ett fett blåmärke, som jag fått tack vare: Frida, Adam, David och Anton. Tack så j****vla mycket! :) Haha, aj. Sen har jag ett till som är nästan lika stort. Det är webbbild, så det syns inte lika bra. Så om ni vill se, så säg till irl för det är sjukt läskigt :(

 

jag vet, det är sjukt synd om mig! :o
Men idag ska jag träffa en del folk på sofierokiosken. Typ Frida, Issa, Gustaf och Michelle. Ska ju bli kul :) Men sen ska jag faktiskt jogga bort glassen, eftersom jag måste ju komma iform till sommarperioden. Jag är så j*vla fet. Haha!

Jaja, puss på er. Bilder kommer ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0