godnatt eller vaddå ? (((:

Undrar ni hur jag ser ut på kvällen när bara har myskläder och utan smink? :)
Vill ni veta det så har jag en bild till er ! Jippie!?



inte de bästa bilderna, men nöj er med dem! :)
& Så vill jag bara påpeka att jag är kär !
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
inte kär-kär. Men nästan kär (a)

& jag vet att ni diggar mina mänsilkeskalsonger från hm med homer på och min I ♥ ME tröja.
Fast den inte stämmer.
Men aja, jag har uppdaterat 100 gånger idag typ.

Imorgon blir det väla med frida och sen bio med Nikita tror jag,
Blir inget Perstorp. Det får bli nästa vecka, eller näst näst nästa.
Ja, min mormor, morfar & morbror bor i perstorp och där spelar jag in låtar och spelar gittarr.
Tyvärr så får ingen höra låtarna :)

hehe, i'm evil (h)
nu ska jag titta på disneychannel, så att detta blir sista inlägget för idag!
Puss allihopa, Godnatt och dröm om mig (A)

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0