GRATTIS TILL MIN BLOGG!

VI GRATULERAR, VI GRATULERAR, VI GRATULERAR UTI HUNDRADE ÅR! JA, VISST SKA DEN LEVA, JA VISST SKA DEN LEVA, JA VISST SKA DEN LEVA UTI HUUUUUNDRAAAADEEE ÅÅÅÅÅÅR!

Min blogg fyller 6 månader, grattisgrattis och jippiejippe!
Det är ganska nice, eller vad säger ni? Fett coolt att jag har hållt fast vid den så länge eftersom att mina andra bloggar har jag lagt ner efter typ 1 månad. Men jag är stolt över mig själv som lyckas med det. Grattis till mig. För att fira att feliciaofsweden fyller ett halvår, så får ni lite bilder:

 









dåligt resultat, bästa spelet














BLOOOOND







Bästa vän, så sjukt underbar. ILY <3



bilden gjordes dagen efter filmen las in. 70 visingar på knappt 24h. Damn lxsm :) hehe.




hahahahahah


fffinffin :Dd

puss på er <3


Kommentarer
Postat av: twiN!

felicia!

jag älskar dig så sjukt mycket.

finns inget bättre än dig som bästavän älskii!

puss !

/ twiN !

2010-04-23 @ 18:19:02
Postat av: safira

haha grattis till din blogg då:P

2010-04-29 @ 15:42:06
URL: http://safiiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0