Hemma igen ! :)

Tackar Frida för en underbar dag på väla ! :)
En massa saker hände, ohja!

Vi så typ en snygg kille på mc.
Så skulle vi precis sätta oss brevid honom och hans kompis, men så stack dem innan vi kom och vi letade efter dem sen, men vi hittade inte dem igen!

Sen såg vi en kille till som glodde på Frida.
Så vi följde efter han och hans kompis, tills vii tappade bort dem. Ja, vi har ett äkta kul liv!

Sen kom en morot och hennes äckliga wnb fjortiskompisar!
Dem typ hade sånna kattmasker på sig och det var sjukt fult. Sen kom en tokke och höll på med oss och ba: MJAAAOOOU ! Så fick jag damp och kallade henne för morot och tokke. Så dampa jag. Sen så typ höll hon på och ba: Ska ni blogga om oss och lägga upp oss på youtube eller? med den fulaste dialekten i hela världen. Så antagligen så har hon sett min eller Fridas blogg tidigare. är man känd så är man? haha, nej jag skoja! Jag är inte känd , men cool!

Sen köpte vi en heliumballong och blåste in luft.
Hehe, det var svin kul!

Ja, det var lite random saker. :)
Dagens köp:

Matte Morphose fondation.
139 kr - Kicks.
& så fick man med sig en gullig fondation borste :)

Onödiga men coola Fejk Glasögon.
69 kr - BikBok.
Coooooola !

Bilder där nere :)




mycket tuffare på ! :)



Det var faktiskt jätte bra :)



SÅÅÅÅÅ HEEET,  ELLERHUR ? :D


Kommentarer
Postat av: friiiiidaaaaaaaaaa

tack själv gumman älskardig !

2010-04-02 @ 20:46:11
URL: http://www.fridamatilda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0