HEMMAFRÅNENUNDERBARDAG'

Först och främst, tack så sjukt mycket Frida för denna dagen. Den har varit underbar.
Idag vaknade man omedvetet klockan 6 och jag kunde inte somna om. Toppen, eller vaddå? Sen började jag fixa till mig vid klockan halv 8 eftersom att vi började 9 på Praoen på Maxi.

Sen körde jag och min pappa och hämtade upp Frida och sen körde vidare till Maxi. Där fick vi vänta på vår handledare lotta och vi fick varsin fin Maxishorta som vi fick låna. Sen så fick vi börja med att packa upp varor. Var ganska tråkigt, men jag och Frida gjorde det kul och det var helt underbart! Vi fick packa upp HelloKitty tröjor och märka dem med reapris. Jättekul faktikst! Sen fick vi göra samma sak, fast med ett regnställ och det sög, för det var så j*vla drygt! När vi va klar med alla gråa så sa vi: Yes, äntligen klara med dem tråkiga kläderna. Men såklart så var det en låda till! Och sen fick inte det plats där man hängde det så att vi fick trycka in det. Helt sjukt. Sen packade vi upp flera varor. Efter ett tag så tog vi fika paus och åt macka! Visste ni att maxi har ett cafe uppe på toppen för anställda? Nej, men det har dem! En bulle med pålägg och allt kostar bara 4kr och ett glas dricka kostar 1kr. Sjukt nice. Men så åt vi där och fortsatte.

Efter ett tag så blev vi hungriga igen efter ett tag och åt pölse. Hahahahaha, det var sjukt kul eftersom att Frida sög av pölsekorven xd Låter sjukt, men det var riktigt kul! Sen gick vi till statoil och kollade om michelle var där, men det var hon inte, så att vi gick tillbaka.

Sen fortsatte vi att packa upp varor en liten stund. Sen fick vi sluta lite tidigare, så vi slutade 10 i 3 istället för 3. Så vi åkte in till stan och skulle egentligen träffa sötnosen men han kunde inte, så vi kollade runt på stan istället. Då hittade ett par tights som jag ville köpa, men jag glömde mina pengar, så jag la undan dem och ska köpa de imorgon istället. Eller så kanske jag åker in lite senare idag.

När vi kom hem så kände jag mig sjukt trött och har en j*vla huvudvärk som vägrar att gå bort, hur många alvedoner jag än tar. Skulle egentligen dela ut reklam idag med Nikita men jag får inte tag på henne och jag mår sjukt dåligt, fysiskt. J*vla huvudvärk. Hatar den.

Och ja, jag kan åka in till stan och köpa en sak när jag har huvudvärk, för det är inte jobbigt, bara kul. :)













I alla fall. Detta är tightsen jag ska köpa. Jag vet, jättemånga har de men dem är fina och jag diggar dem. Hehe, sen så ska jag kanske köpa keps. För det är coolt. Hihi.

Jag måste till min mamma i villket fall som helst och hämta min usb sladd så att jag kan lägga in alla bilder och filmer sen maxi. JAFAN, EN MASSA FILMER SKA DET BLI! hehehhehe ! :)

Puss sålänge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0