Tjena!

Halluu!  (:
Humör just nu: Sur & Trött!
Ja, min kära underbara hund har äntligen kommit hem från småland och har varit där i snart tre veckor nu och jag saknar henne så sjukt mycket men mamma är i Ängelholm och kommer inte hem förens imorgon, så hon får sova helt ensam hemma ! :( Nej tack! Pappa låter henne inte komma hit. Men hon måste sova här, även om jag så måste smuggla in henne. Ååååh, vid sånna här tillfellen så känns det verkligen som att ens föräldrar vill förstöra ens liv. Blir så jävla sur.
Sen har vi 100 liter läxa. Fråga mig inte vad det menas med! Men seriöst.
Spanska - fredag
Fysik - Onsdag
Mattediagnos - någon gång nästa vecka
Bildprov
- fredag
Engelska - Nästa Måndag.
MatteBeting - Fredag
Förvånar mig om vi inte har flera läxor. Sen har vi börjat ett nytt projekt och jag är med Lovisa och Isabelle. Herregud vad det kommer gå bra för oss, eftersom att det är ett byggprojekt, eller vad säger ni? HAHA!? Jag hatar skolan och dumma föreldrar så det är bara så.

 

Ett glatt inlägg om dagen kommer sen, men nu får ni ba en bild på min söta älskling!



Jag älskar dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0