Tråkig dag!

Idag har man / ska man göra en massa ärenden.
Även om jag mår sjuuuukt piss för igår kväll/natt. Inget ni behöver veta.

Först var det skola och det var ganska chill.
Först slöjd hela morgonen och jag började och gjorde klart en tröja, där det stod det bästa laget på: Helsingborgs IF. Den blev fakiskt helt okej, men ska korta ner den ikväll. Sen hade vi olweusråd där vi ritade bild gemensamt i gruppen där man skulle rita: Vännskap. Jag ritade ju mycket fint. Eller inte! Sen hade vi projekt och vi började planera våran green village stad. Det kommer faktiskt att bli ett jätteroligt projekt bortsätt ifrån det j*vla långa och stora kemiprovet som jag kommer att faila. Sen slutade vi.

Efter skolan åkte jag och fixade kort. Yees, det var på tiden. Man märker verkligen inne i stan hur äckligt luften är. Den känns tät och askig och kallt. J*vla vulkan.





Ikväll blir det först att hälsa på bror, villket jag inte pallar eftersom att jag mår illa. Sen äta tårta hos mammas kompis som fyller år. Vilket jag heller inte pallar pga av att jag mår sjukt illa. HIF blir det inte, för att frida ville inte hänga med, men jag få väll följa den online villket suger. Skit samma, HIF kommer att vinna över MFF ändå. Frågestund lite senare kanske.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0