Att ha en medelstatistik på 110 är aldrig fel! ;)

Fast lite mer skulle varit perfa, right. Men ska inte klaga! Fick nyss en massa kommentarer inrullande på inlägget under. Jag publicerade inlägget, gick ner för att ta något och dricka sen när jag kom upp så såg jag att jag hade fått 8 nya kommentarer. Visst blir man glad när sånt händer? Man blir sjukt glad när folk tar ork och lust till sig att slänga in en liten kommentar. Det tar ju inte lång tid och är inte jobbigt precis, men man blir sjukt glad.

Just nu har jag inget liv. Snacka om deppig dag. Eller ja, det skulle vatt en deppig dag om jag var depp, men jag är inte det. Jag är hur glad som helst! Ska ju få träffa min älskling imorgon. När man vet att något sånt ska hända blir man ju helt överlycklig, ellerhur? Har saknat han mer än någonsin. Min babe :)

Just nu väntar jag på att pappa ska komma med chippemat. Jag hoppas att han åker hem ifrån det dumma barnkalaset innan dom stänger för jag vill ha kinamat! Hehe, snacka om tjockis. Men jaja, nu ska jag ladda ner någon film, har ingen aning om vilken, men det får bli någon. Hörs senare, Ha det sålänge!





älskar vädret, not.

Kommentarer
Postat av: Olivia

hehe ja, han är ju grym!!!:)

2010-08-14 @ 20:54:04
URL: http://oliviiaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0