CIDOR & BABES, KAN DET BLI BÄTTRE?



Har precis varit på hemköp med frida och isabelle och köpt lite cidoer. Utan alkohol såklart, moaha! Just nu är de hemma och hämtar saker och ting sen kommer dom hit om några minuter. Sen kommer Molly med sin kära systemis vid 4. Då bler dit mycket skratt, bilder och randomskit. Vi ska ha en massa kul hoppas jag ;) Eller, vet jag.

För tillfället har jag ingenting att göra medans jag väntar, så jag tänker sätta mig med Braney (Min gitarr) och spela lite grann. Coolt namn för en gitarr va? Döpt efter barney stinson ifrån how i met your mother såklart!

Skriver mer sen, puss!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hej!

Hur är det?? :)

2010-08-13 @ 18:47:11
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0