Dagens planer!

Tjaaaaaaaa !
Idag ska jag träffa Marcus en stund tror jag, om han kunde. Hoppas verkligen att han kan, eftersom att jag saknar honom som in i helvete! Var vi ska va har jag ingen aning om. Han har inte vaknat än. Väääldigt bra älskling :)

Efter att ha träffat honom ska jag flytta till Madagaskar. Har packat alla grejer nu i stora flyttkartonger och ska åka hela vägen till afrikanska kusten och bo där tills jag bli iaf 18. Haha, drömma går ju!? Där blev ni lite rädda, ellerhur? Jag skojade bara med er. Tyckte att det behövdes lite humor nu. Fråga inte varför :)

Ikväll blir det Kristin. Vi ska sova över och sånt. Riktig tjejkväll med ansiktsmasker, måla naglarna, sminka varandra och snacka om killar. Haha, jag skoja igen! :D Ussh nej, sånna saker är inte för mig. Visst, jag är rätt tjejig emellan åt men så långt skulle jag aldrig kunna gå. Haha, fan va kul humor jag har.

& Imorgon blir det väla. Kristin vet inte det, men snart gör hon. Kristin, vi drar till Väla imorgon om du läser detta! Nu vet hon :)

Skriver mer sen, pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0