dushen jaoo!

Time for shower!

Har suttit och kollat på 7 avsnitt av how i met your mother på 3 timmar och nu är det dags för ducsh. Kan jag va så beroende av HIMYM att jag tar med mig datorn till badrummet och kollar på ett till avsnitt (Best prom ever) samtidigt när jag dushar? Det är värt ett försök! Jag menar, jag har bara 3 avsnitt kvar av säsong 1 så det är ju bäst att jag laddar ner säsiong 2, eller vad säger ni? ;)

Felicia Säger:
''Hej! Jag heter Felicia och jag är beroende av How I met your mother för att det är så sjukt bra!''.

Kristin kommer ju till mig snart och vi ska sova här. Hon tar med sig sin systemis så det blir många bilder. Hon tar också med sig sin dator, så det blir laaaaaan! Jag känner att jag måste städa mitt rum innan hon kommer. Det är gaaaanskaaa så stökigt. Man kommer knappt in i det. Kläder här och var, ni skulle inte gillat det. Men jag älskar det. Skit samma, nu ska jag duscha och kolla how i met your mother. Puss!

 



''Kids, Nothing good ever happends after 2AM.''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0