ETT FETE INLÄGG TILL MINA VÄNNER!

Vill inte att min blogg ska bli för privat, men mina vänner förtjänar det här asså. Så jävla underbara som har ställt upp för mig denna dagen asså. Korta texter får dom bara, orkar inte skriva romaner med svidande ögon.



Cornelia Toth:
Gumman, våran vänskap har varit som värsta kurvan upp och ner. I början var vi väll helt ok vänner. Lite bekanta såhär. Sen började vi i samma gympagrupp och då var det för det mesta bråk, men ibland var vi jättebra vänner typ. Men sen nu har vi börjat va mer och mer och jag börja inse mer och mer vilken underbar vän du är! Du ställer upp som in i helvete och gör en på bra humör. Du är så sjuuukt trög, men jag älskar dig för det. Lite kinky också, men det är ingenting som vi går in på här. HAHA! Cornelia, du är så sjukt underbar. Jag älskar dig verkligen. Tack för att du ställer upp <3

& det du sa till mig på msn, det där med att jag har rätt och det. Det rörde mig faktiskt. Det lyste upp min kväll, jag älskar dig!





Tintin Wiggström:
Damn, tintin. Du är så sjukt underbar asså! Du ställer upp och ger mig ett gått skratt köpet. Alltid så glad och härlig. Du är en person som man verkligen kan lita på och jag älskar dig för det. Du är lxsm, speciell. Min lilla gangster är du! Helsingborgsfestivalen med dig var bäst. och på min födelsedag, då jag inte mådde så jättebra så träffade jag dig och var nästan nära på att gråta när jag kramade dig. Det var lite sick, för att jag kan inte gråta inför folk. Men det känndes lxsm tryggt när jag kramade dig. Så som det ska göra när man kramar en bästa vänn. Jag älskar dig tintin, den bästa vännen man kan ha!






Eleni Jacovidou:
Eleni, vi har inte träffats alls många gånger vilket är jävligt synd! Men även om vi inte har det, så ställer du ändå upp för mig och jag gör detsamma för dig. Du är så sjukt vacker och en jävligt godhjärtad person. Jag kommer ihåg hur vi blev vänner. Vi båda mådde dåligt över samma kille för lite mer än ett halvårsen, men så fick jag din msn och vi snackade om det och allting löste sig rättså bra tillslut och vi blev vänner. Men det är inte nu förens på lite senare tid som vi har blivit bättre vänner och snackat ännu mer. och nu är du en av dom som betyder mest för mig. Även om vi inte har träffats så jättemånga gånger så betyder du mega mycket. Men vi får börja träffas oftare för du är en grymt rolig person och jag älskar dig eleni. Tack så sjukt mkt för allt! <3






Liz Eversholt:
Liz min älskade tvilling, du är för jävla söt! Älskar din bonnabränna på bilden btw. Du är så grymt stöttande i alla lägen och du är så sjukt underbar. Tack till Casper som konfimerades, annars så skulle vi nog inte varit lika bra vänner nu asså. Vi träffas inte heller alls ofta och det suger donkeydick eftersom att du har alla dina träningar. Men du vet vad jag har sagt: säg en dag and i'll be there! tycker verkligen att vi ska ta tag i detta liz. Du betyder enooormt mycket för mig, du är mina andetag. Du är min syster, min älskade tvilling. Jag älskar dig Liz Twin Eversholt Nilsson Lapadatovic. (hehe) Vad vore jag utan dig? <3




Kommentarer
Postat av: eleni

awwwwwwwwww, felicia, du betyder, ilu!♥

2010-08-20 @ 20:33:14
Postat av: liz'

aw,

älskling, du är bäst,

iluuuuuuu! <3

2010-08-20 @ 22:34:50
URL: http://lizochfelicia.blogg.se/
Postat av: corre :D

aw, älskling du är underbar!

2010-08-21 @ 00:18:57
URL: http://rozzii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0