Godnatt (a)

Anonym om Jag & Frida rockar på + dagens köp!:
på vilken hemsida har du laddat ner "how i met your mother"?

Svar: Jag har laddat ner alla säsonger ifrån www.thepiratebay.org, men då har jag laddat ner den utan text, för då går det mycket snabbare. & För att kunna ladda ner så måste man ha programmet utorrent. Finns säkert andra program också, men utorrent är det ända jag vet iaf.





Tänkte lägga mig tidigt idag för att börja vänja mig vid skoltimmarna. Jag har ju somnat runt 5 varje dag på sommarlovet nu och sovit till ca 3 vissa dagar så det är dags att börja ställa in sig tills cp skolan.

Imorgon blir det av till amanda för att fira hennes födelsedag. Men innan dess blir det rensa garderoben vilket jag inte har gjort någon av dessa dagarna, trots att jag har sagt att jag ska göra det. Har fasnat vid gitarren varje gång ;$ Men sen kommer favorittjejerna över till mig för en liten såhär ''förfest''. Haha nej, men ni förstår vad jag menar. Kommer att bli en massa hög musik, 1000 bilder och en massa random saker som vanligt.

Ha det!

 



men hej 1 årig gammal fjortisbild! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0