Godnatt bäver (y)

Det blev att kolla på resten av säsong 3 istället för trollkarlens lärling eftersom att den hade kass kvalité. Får väll vänta tills att det kommer ut en bättre torrent istället. Håller på att ladda ner säsong 4 av HIMYM nu. Härligt.

Imorgon vet jag inte vad som händer. Skulle egentligen träffa älskling, men han kunde inte :| Saknar honom något så otroligt. Menmen, mina tankar får längta till måndag istället. Får väll hitta på något annat att göra imorgon för jag tänker inte sitta hemma hela dagen och kolla på filmer som inte har text och redan känna mig i skolan igen. Nej tack. Någon av mina vänner som vill hitta på någonting? Smsa/ring/msn'a när ni ser detta isf ;)

& ett fint litet grattis i förskott till pontus som fyller år om 12 dagar. Grattis i förskott.




Det finns så många människor som kan säga ditt namn, men det finns bara en person som kan få det att låta så jävla speciellt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0