hemma!

har varit hemma sen 11 faktiskt. När jag och kristin kom hem så bytade vi om och fixade till oss lite snabbt. Sen drog vi till laröds skola, där det är folk från eskilscuppen som bor. Så vi gick dit och började snacka med killar ifrån småland. Det var jävligt roligt. Ville fixa ett strul till kristin, men hon vågade inte den tönten! Vi ska dit imorgon också och då får hon strula med killen jag hittade till henne. Eller ja, det var två killar jag hittade som såg helt ok ut. Hon får välja mellan dom faktiskt.

Dagens köp:



En sån tröja, fast det står helsingborg på den. Inte malmö! Ush nej.

 

Och puder.



allt gick väll på 400 tillsammans tror jag. Inte så farligt. Orkade inte ta bild på det eftersom att jag ska ta en dusch nu. Ha det!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Duscha klockan tjugo över 12 på natten? Normalt?

2010-08-07 @ 00:17:07
Postat av: kristin

HAHAH, alla var ju fula.^^

och det var han med kepsen också. :p<3

2010-08-07 @ 01:14:19
URL: http://kristinunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0