HISS & DISS, JAO!

 

Skräckfilmer!
Sitta och kolla på en riktigt läskig film med tjejerna gör min dag otroligt bra. Att bli enormt skrämd så att man typ, flyger bak i stolen och sen sitta och gapflabba åt det man precis gjorde. Finns det något härligare?


Natthimmel
Det är mysigt när det är mörkt ute faktiskt. Speciellt när det är en massa stjärnor i himmlen som lyser otroligt vackert. Har faktiskt sett en fallande stjärna en gång. Jag önskade mig något och den önskningen blev sann den 3 juli 2010. True story! ;$


Min pojkvän
VÄRLDENS STÖRSTA hiss till min Marcus, för att han är den bästa killen som finns i hela världen! Får en glad på vilket humör man än är på. Helt jävla underbar! Älskar dig Marcus ♥







Sista sommarlovs veckan!
Blir galen! Bara 1 vecka (& 2 dagar) kvar på sommarlovet och jag har knapt gjort ett skit i sommar. Att jag fick marcus är ju sommarens högpunkt, men annars har inget annat roligt hänt faktiskt. Men på ett sätt är det ganska kul att skolan börjar igen för att liksom, se hur folk har förändras. Men sen är skolan piss efter ett tag.


Regn :(
Sista veckan av sommarlovet och regnet öser ner? Asså omg, jag vill ju ha sol :( Så tråkigt med en massa regn och åskväder. Kan inte molnen skickas någon annan stans där det behövs. I typ, afrika eller något. Dem vill ha regn och vi vill ha sol. Ska vi byta?


Spindlar.
Fetediss till spindlar. Hatar, hatar, hatar dom äckliga varelserna. ''Men dom håller flugorna borta!'' OCH!? Flugor är inte lika äckliga som spindlar. Jag tycker vi avskaffar spindlar här i sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0