hösten är här ja.

Och det är tyyyydliga tecken på det. Men det skiter jag och frida i. Vi går ut i regnet med shorts, stövlar och tjocktröja. Inget hindrar oss ifrån att plaska i vattenpölar!

Va med frida och carl ett tag, sen kom ludde & två tjejer ifrån klippan. Helt ok faktiskt. Maja och Vanessa tror jag att dom hette. Men vi gjorde ingenting. Eller dom gjorde ingenting rättare sagt. Jag och frida plaskade i pölar när det spöregnade. Det gillas!

Kommer inte ihåg när jag kom hem, men det var för ett tagsen i alla fall. Här får ni lite bilder. Orkar inte lägga upp alla här på bloggen eftersom att blogg.se's bildsystem suger. Menmen.


haha, vit?





så söt!





söt bror jag har, hehe :D


Men hinner inte lägga upp mer bilder nu eftersom att jag ska ner och ducsha. Hehe. Vi hörs senare, puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0