i did it again...

Träffade Frida och Michelle en kort stund och sen gav jag mig vidare till Kristin. Vi hade för jäkla roligt asså. Har faktiskt magrutor, magmens (inside joke med kristin, haha) och träningsverk i magen. Vet inte varför. Har träningsverk i hela jävla kroppen! Lite jobbigt, men ändå. När jag skrattade så fick jag så sjukt ont så det går inte beskriva. Men det är härligt...

Imorgon är det skola och enligt michelle har jag hemkunskap. Får väll se hur det går, kommer att bränna upp hela köket där. Skulle inte förvåna mig. Jag failar när jag sätter in saker i micron, så hur ska jag kunna laga något där? Haha ? ;o

Nu kollar jag på fångarna på fortet med en massa b-kändisar. Eller, är det kändisar ens? Jag vet inte. Vet någon? Jaja, ha de.


Kommentarer
Postat av: stephanie

så söt bild :-)

love you <3

2010-08-27 @ 08:14:47
URL: http://stephaniebyrlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0