JÄÄÄÄVLA CP SPINDLAR!

Men när jag släcker ner allting för film och sen läggdags, tror ni inte att jag märker 2 spindlar till i taket. Vad vill alla dessa jävla spindlarna? Kan dom inte bara lämna mig ifred :'(

För nu ska jag ju kolla skräckfilm och förmodligen svimma så rädd jag kommer att bli. Har laddat ner [REC] 1 och [REC] 2. Är typ, så död. Vet inte ens om jag vill se hela filmen. Kommer antagligen inte kunna sova utan älsklingen eller någon annan skyddande person som en bästa vän i närheten. Har ju alltid pappa i fall att någonting skulle hända, hihi.

& GRATTIS TILL MIN ÄLSKADE BÄSTA VÄN FRIDA SOM SÅG EN SKRÄCKFILM IDAG! HON HATAR SKRÄCKFILMER OCH BRUKAR INTE KUNNA SOVA EFTER ATT HA SETT DET MEN IDAG KLARADE HON DET! SÅ SJUKT DUKTIG FLICKA ASSÅ. LOVEU FRIDA ! :D MOLLY KLARADE DET OCKSÅ BTW, GRATTIS TILL HENNE MED!

själv så är skräckfilm det bästa som finns (a)




Kommentarer
Postat av: Linda

va filmen läskig:D?

2010-11-04 @ 19:13:06
URL: http://lindismalmis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0