LIZGÄSTBLOGGAR :D

heeeeeeej alla som läser felicias blogg :)
jag & några andra skulle ju gästblogga i hennes tuffa blogg.
felicia dissade ju alla oss i kalla sverige & stack t spaninen, taskigt ! 
saknar faktiskt henne redan. :) 
men du får ha det bra i fem dagar twiN! <3 
idag var jag mamma & pappa på centersyd handlade myyckeeeeet! (aa) 
eftersom linn är i bulgarien & inte kommer hem förrens på tisdag, 
har jag hela övervåningen för mig själv, hääärliigt ! :D 

nu ska jag & mamma cykla till maxi & handla godis & läsk hehehe. 
ni får ha det bra, 
vi hörs imorgon eller ikväll ! :)
glöm inte min&felicias blogg :) http://lizochfelicia.blogg.se/
den är seriöst helt jävla grym!
haha. puuusss & kraam / LizEversholtNilsson. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0