min bebis ;*

OMG, JAG ÄR SÅÅÅ IN I HELVETES GLAD! TITTA VEM SOM HAR KOMMIT HEM!






Min älskade, underbara bebis har kommit hem!
Har inte träffat henne på typ en månad eftersom att jag har varit i spanien och att hon har varit i småland. Mammas kompis har stuga där, så min lilla ängel följer med upp dit eftersom att hon kan springa i deras egna stora skog. En vackrare hund får man ta och leta efter. Nu ligger vi och myser lite till lite filmer. Hon ligger som en kines och tar upp hela sängen. Hela datorn blir helt nerhårad också! Hon fäller jättemycket har jag märkt. Men hon har riktigt mjuk päls för att vara så gammal. Hon är 11 år. (77 hund år) Men hon är pigg som en 5 åring faktiskt. Min gråhåriga bebis börjar bli gammal :(

Men nu ska vi se Twilight, den första filmen. Det var ett tagsen jag såg den faktiskt, så jag tyckte det va en bra ide att kolla på den nu. Men jag hittar inte en torrent med bra kvalite. Ska ladda ner den 3dje torrenten nu och se om det är något bättre där. Har inte hittat något att ha på mig till imorgon än. Ska jag vara ärlig så har jag varken letat eller tänkt på vad jag ska ha på mig än. Får väll fixa det snart. Måste in i duschen också. Skulle egentligen gjort det innan, men jag somnade när jag kollade på Vampire Sucks. Den var faktiskt bra, men inte så bra så att jag skulle kunna se den på bio.

Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0