min stackars mage... :(

Har dödligt ont i magen, jag skojar inte. Tjejer som har kännt på den fruktansvärda smärtan som kallar mensvärk. Tänk det fast såhär, 5 gånger värre. Orkar inte detta, kan inte göra ett skit. Stackars mig.

Michelle har kommit hem nu, yes! Ska ut och träffa henne snart så fort Frida ska hem. Hon ville ju träffa michelle själv ;) Sen ska jag i alla fall ut med henne en stund. Hoppas hugo också följer med. Det var ett tagsen man träffade den lilla killen asså. Skyll inte på hugo, skyll inte på huuuuuuugooooooo! Minnen asså! Folk i Laröd som har mitt nummer, smsa om ni vill ses.


Om sådär 32 timmar så gittar vi till flygplatsen. Spanien, here i come. Inte för att jag är så speciellt taggad. Har inte heller hittat en kamera så jag kan inte ta några bilder eller något alls. Sorligt, ellerhur. Men det får vi leva med. Puss.

ELENI JACOVIDOU, DEN BÄSTA SOM FINNS SÅ ALLA ANDRA KAN TA SIG! :D
älskar dig gmn ♥



& lycka till älskade michaela i miss universum tävlingen!
Vet att du tar detta asså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0