NÄSTA FILM 2 DOWNLOAD!



Trollkarlens lärling!

Har faktiskt viljat se denna filmen ett tag. Det negativa är att filmen inte har någon svensk text, men jag överlever, ellerhur? Ja, det får jag hoppas. Har ju sätt alla avsnitt av HIMYM utan text, så det är chill. Visst har jag inget liv. 3dje filmen idag. Rec, Sex and the city och denna nu. Absolut inget liv. Därför blir det mycket uppdatering, vilket är förhoppningsvist bra. Detta är 8ttonde inlägget idag, snacka om för mycket fritid eller vad? Haha, men mer uppdatering = mer läsare och det gillar vi (y)

Oj, är klockan redan halv 11? :o Trodde hon var typ 4 eller något :$ Menmen, så är det. Ska städa rummet lite snabbt nu och blir nog klar tills filmen är färdignerladdad. (14 min) Pappa kommer att bli glad iaf. Mitt rum är för det mesta ett bombnerslag. Men vi hörs. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0