Nightoutwiththabroandthabffandtharandomguy!

Drog till la pizza med frida och beställde en fetepizza som delades i två delar till mig och frida. Mums. Sen kom Carlbror och Razor medans vi käkade. Inte alls pinsamt nä. Efter det drog vi till IP och kollade medans alla tjocka killar (förlåt ;$) spelade fotboll utan tröja. Ingen vacker syn kan jag säga er. Sen gick vi upp på hittarpshallstaket lite och gjorde ingenting. Sen träffade vi Kristin och Lina och gjorde ingenting. Eller jo, vi gjorde saker men det va inget speciellt, hehe. Sen kom marwin och gustaf (blä) så var vi med dom lite, Sen drog jag hem vid 11 tror jag.

Hela säsong 4 är klar nu av HIMYM, så det ska jag kolla på nu. Ska såklart blogga innan jag går och lägger mig.

bilddags, jao!



Juste ja! Glömde säga att vi träffade linnea och nikita innan frida käkade hemma. Men det gjorde vi iaf.







vi kanske vill göra så, problem med det eller? hehe.





nolife?





i got a verry verry cute little brother som never kan vara seriös on pictures. :)



but that kan inte jag or frida eather!





i love u! but i are hyfsat blek!



löööööööööööööööööööööve !







carl, jag och ... mitt ben?







carl med backslick , hehehehhehe xd




förlåt, men det behövdes.



LOVELOVELOVE!
förutom min fula serbnäsa :'( :'( :'(



sköööööööööör !






cp mobilkamera , hatar den!

men tack för en härlig kväll, med mycket skrik och skratt. Älskar er alla som var med. Alla utom gustaf såklart. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0