Ny design?

Tyckte att min gamla va lite såhär, dyster och tråkig. Eller vad säger ni? Men, såhär får den se ut nu iaf. Lite gladare och bättre. Headern är nästan lika dan. Bara några små ändringar. Okej, små och små. Ganska mycket förändringar. Eller?



Före:




Efter:




Ja, ni ser skillnaden? Jag gillar den nya mycket bättre, men vad tycker ni? Kommentera gärna, för jag får inte så jättemycket kommentarer och man blir glad av kommentarer. Ja, det blir man :) Så kommentera på, så blir jag glad. För nu ska jag sova.

Det blir dra till elineberg träffa marcus älskling imorgon, vilket verkligen behövs eftersom att jag saknar honom så otroligt mycket. Det var någon veckasen sist och jag klarar inte av det mer snart. Han är ju trots allt det mest underbaraste som finns på denna jord. Vem kan hålla sig borta ifrån en sån person då? Inte jag i alla fall. (a)

Men nu ska jag sova som sagt. Godnatt för sista gången.


Kommentarer
Postat av: Emelie Andersson

Jag älskar din blogg, den är jättefin!

Har funderat på att skaffa en blogg, men vet inte hur man laddar upp headers och sånt. Kan du inte lägga upp ett steg för steg inlägg där du beskriver hur man gör? Skulle blivit överlycklig!

Tack i förhand!



Mvh

Emelie!

2010-08-12 @ 00:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0