our love was just a masquerade.

Godmorgon!

Satte klockan på 11 för att jag var tvungen att fixa en viktig sak men när den ringde så stängde jag av den och somnade om, så väckte mamma mig nu och blev lite småsur för att jag inte hade fixat det. Men nu är jag vaken i alla fall och drogar eric min babe saade låtar. Han är för jävla underbar!

Idag blir det stan med bästavän Frida! Vi ska kolla runt lite i affärer och köpa present till amanda som fyller år snart. Sen ska vi kanske träffa tintin (också bästavän!) om jag får tag på honom såklart. För det gör jag inte. :) Men vi får se hur det blir med det.

Hinner jag innan vi åker in till stan så tänker jag rensa min garderob. Seriöst, jag hittar inget, använder knappt hälften och allting ligger i en fet hög längst upp. När man öppnar garderoben så flyger kläderna ut. Ja, jag är väldigt renlig av mig.





Jag älskar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0