*PRIVATSPOILER!*

Detta inlägget är kanske lite privat, och för er som inte vill läsa sånthär så finns det en liten röd knapp med ett kryss på uppe i högra hörnet.

En kommentar:

 




Gillar inte anonyma så jättemycket. Har ett program där jag kan hitta var personen bor via ip adressen, så du som bor här:



skriv namn nästa gång tack (:


Svar:
Jag berättade en sak för dom i förtroende, men sen så började dom skrika ut det i klassrummet (ingen lyssnade, men det var högt) och ''reta'' mig för det. Reta kanske inte är rätt ord, men när man vet vad det handlar om så förstår man vad jag menar. Sen så blev det större osv. Sen berättade michelle den saken som jag hade sagt till henne vidare till annat folk och ja, nu är det som det är. Entligt dom så har jag gjort en stor sak utav en liten men ser man det ifrån min synvinkel och känner det med mina känslor så är detta en jävligt stor sak vilket fall som helst. även om jag skulle tatt upp det eller inte. Btw, sen så tycker dom också att jag har förändrats på ett negativt sätt sen jag har blivit tillsammans med marcus. Vilket är fel, fel, fel eftersom att det är en massa fler folk som tycker att jag har förändrats på ett bra sätt och har blivit mognare. dom har ingen aning om vad dom yrar om faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

klart vi inte har, felicia..

är ju BARA vi det är fel på, du har ju inte gjort ett enda fel.. näääääädå! :)

2010-09-01 @ 15:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0