sesong 1 - 5 avklarade. :(

Nu har jag sätt exakt alla avsnitt av how i met your mother som har spelats in. Nu sitter jag förväntansfullt och väntar på att sesong 6 ska komma ut. I september, damn jag längtar! Ni vet han som spelar ted (Josh Radnor)? Det är inte samma person som spelar framtida ted! Asså, rösten när han säger: Kids, i have told you lot's of storys about how i met your mother. This is one of them. det är någon annans röst :o Damn.

Nu ska jag städa och packa. Åker om 12 timmar, hehe. Ikväll blir det en härlig grillkväll med Kristin och Stina änsålänge. Folk som vill va med och har mitt nummer får gärna smsa och va med. Det kommer att bli härligt, det lovar jag.


gammal konstig bild, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0