Sjuuuuuuuuk :'(

Ont i halsen, svag i hela kroppen, nyser 24/7, hostar som in i helvete, snoret rinner och fast i sängen (kojan, hehe) med 5 säsonger av how i met your mother. Det är ju precis så jag vill spendera den sista månaden av mitt sommarlov.




Kristin har dragit hem men ingen av oss orkade ta ner kojan, eftersom att jag är mega sjuk och kristin var också rätt hänging när hon gick hem, så vi beslutade att ha kvar kojan över natten så kommer hon förbi innan väla imorgon (om jag pallar pga min überförkylning) och tar ner den. Jag vill egentligen inte ta ner den eftersom att den är mega mysig. Skulle kunna bo här i resten av mitt liv och till och med förlora oskulden här. (HAHA, FLIPP. MIN KONSTIGA HUMOR!) Men den måste ner eftersom att den bara måste det, varför vet jag inte. Men mysigt är det här i alla fall. Men nu ska jag återgå till how i met your mother, säsong 2 - avsnitt 13 - columns.

Kan någon ge mig lite näsdukar och kalla köttbullar? Jag ääääääälskar kalla köttbullar när jag är sjuk. Ha-Ha-Ha-Ha-Ha. Btw alla tjejer där ute: Barney Stinson är min!




Dagens visdom:

''He is legendary, totally awesome and smoking hot! Too bad that he is gay.''
- Felicia Lapadatovic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0