tråkigt, tråkigt, tråkigt.

Har så sjuukt tråkigt. Har ingenting att göra. Marcus har tydligen inte vaknat än, menmen.

Vad kan man göra när det inte finns ett skit att göra? :)



Överdrivet söt bild.

Fick nyss reda på lite mer om spanien. Vi drar på lördag. Vi ska vara på flygplatsen senast 7 PÅ MORGONEN så vi får dra härifrån vid 5 tror jag. I försig, jag är fortfarande vaken då för det mesta. Jag kommer nog sova i bilen till flygplatsen. Inte på flygplanet, för jag älskar att åka flygplan och därför kan jag inte sova då. Men vi ska iaf va i marbella tills onsdag. Så det är bara i 5 dagar. Hoppas verkligen att jag valde rätt nu asså. För jag är absolut inte taggad och har inga höga förväntningar precis. Vi är hemma på onsdag klockan 9 på kvällen. Så blir det skola på torsdag, härligt...

Måste va med en massa folk nu dessa 4 dagarna som återstår av mitt sommarlov. Måste träffa älskling som fan också :| Men nu ska jag vänta på att han ska vakna, vilket kan ta ett tag. Pusssssssssssssss!


Kommentarer
Postat av: sophie ^_^

hallllllllllluuuuu, kan du ente lägga ut bildor från amandas i fredags? :D

2010-08-16 @ 15:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0