♥ Am I to deep? Have I lost my mind?

Hur underbart är det inte att vakna och det första man ser på morgonen är ett sms från sin bebis där det står: ''God morgon älskling <3<3.'' Visst blir man glad av en sån sak? :)

Idag är det annandag jul tror jag. Ja, det är det. Idag ska jag, min bror och min mamma åka upp till perstorp där min mormor, morfar och morbröder befinner sig för tillfället. Där ska vi käka lite god hemmalagad mat. Kötbullar och potatismos, mmm va gott! Nä, jag skoja. Men det blir lite juggemat, som är faktiskt jättegott. Där ska jag få mer presenter. Brukar oftast bli pengar och det får vi hoppas på.

Jag kommer att hålla min mobil nära mig hela dagen så det är bäst för er viktiga mäniskor som har mitt nummer att vara sociala så att ni får ont i fingrarna. Hehe.

Ha det!



samma bebis på denna bilden och på den andra bilden med mig och hunden. Kolla va liten han har varit :(




Min bebiis ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0